2007年11月23日星期五

《The Grand Cinema》終於正式開幕!

千呼萬喚始出來,The Grand Cinema終於正式開幕!
為咗隆重其事,公司就同《Bee Movie》搞咗個簡單而隆重嘅首映禮。
首映禮當晩嘅場面可謂星光熠熠,有好多粒星都有到場支持,
當中就包括美國著名喜劇演員Jerry Seinfeld、曾志偉、徐克、
陳豪、谷德昭、湯盈盈、鄧梓峰、向華勝同劉家昌夫婦等等……
另外,當然就唔少得《蜜蜂電影》嘅兩位導演Steve同Simon啦!

除咗《蜜蜂電影》之外,嚟緊仲有萬眾矚目嘅《投名狀》首映禮。

噚晚戲院上上下下嘅員工簡直係做到甩肺咁滯,大家都想個開幕搞得好好睇睇,
而收工之後我哋成班機房同事就去咗打邊爐,仲個個都飲到貓晒!哈哈~

呼~飲飽食醉,又同各位講下戲經先!前晩,我喺公司睇咗一齣電影嘅試片,
套戲個名叫做《The Heartbreak Kid》,香港呢邊就譯做《真的想飛你》。
呢齣戲係講述喺現實世界入面有好多人,不論男女……
成日都好鐘意將個「愛」字隨便講出口,
有啲情侶仲往往都會因為一時衝動而走去閃婚,
然後過咗一段時間,當發現另一半嘅各種惡習之後,
佢哋就開始會覺得後悔,心諗:「死囉~呢舖真係中正大伏!」

總括嚟講,我覺得呢套戲個故事舖排都算唔錯,但係個結局實在寫得太差喇!
拍到好似趕收工咁,簡直係極度爛尾!至於喺演員方面,Ben Stiller依舊風趣抵死,
而飾演喪爆女友Lila嘅Malin Akerman亦十分搶鏡!嗯~成套戲我就畀60分佢啦!
即係如果大家只係想Relax一下嘅話,我諗呢齣戲應該都會幫到你嘅!

4 則留言:

  1. 工作順利。
    [版主回覆11/29/2007 00:24:00]多謝Asa!~

    回覆刪除
  2. 勁 又去大戲院做
    [版主回覆11/29/2007 00:23:00]@@"

    回覆刪除
  3. 原來你的工作同電影有關架?

    回覆刪除