2007年11月7日星期三

【旺角 北海道活壽司】

噚日放假同女朋友去咗旺角間【北海道活壽司】度食飯,
我之前從來都冇去過呢間嘢度食壽司,所以就心思思想去試下……
我覺得呢度D壽司味道算係OOKK啦!
未去到令我想一試再試嗰種程度!
我覺得,喺我食過嘅壽司店入面,
最正而又價錢合理嘅就始終都係大埔御八築地】,
你哋話我Hardsell都係咁話~呢間嘢真係非常之唔錯㗎!
嘻嘻~好得意嘅茶杯,有D想據為己有添!

3 則留言:

  1. 好食喔?我都好鍾意日本野,不過成日見到呢班好多人,未試過喔

    回覆刪除
  2. 創興地鋪嗰間? 味道麻麻, 價錢尚可 (同女友二人午飯, 食到一檯都係碟, 埋單三百有找) 喺大埔少去御八築地, 通常都係行咗去富山, 次次都係People Mountain People Sea (笑)

    回覆刪除