2007年7月25日星期三

23-7-2007 - 家樂Green Box失聲唱K遊

前晚又同阿華、柏盛去咗唱K,
以前我覺得去唱K如果冇返六、七個人以上嘅話,個感覺就會好怪,
尤其係冇女仔嗰陣,事關如果冇咗班女喺度,啲男女合唱歌都唔知搵邊個唱好,
係去到近年,我先開始比較鍾意群埋幾丁友去唱K,點解?一嚟冇咁嘈,
二嚟係當我點一啲偏門少少嘅歌嚟唱嗰陣都唔怕會畀人當我係一個另類份子。

唔經唔覺我個喉嚨都痛咗成個月,甚至連發聲都有啲困難,
不過前晚我就依然好堅持要同兩位好兄弟落K唱返晚,因為我近排嘅壓力實在係太大,
所以學黃子華喺《男歌女唱》入面話齋:
「都市人咁鬼多壓力,真係一定要靠唱K去舒緩壓力先至得!」
喺呢度,我好想多謝阿華同柏盛,多謝你哋兩位好兄弟肯陪我癲足成晚!
講真呀~前晚我嘅心情本來係down到好似隻hi咁,
但係同你哋玩完一晚之後,我而家嘅心情就好返好多喇!

哈~忽然間,我諗起陳奕迅嘅一首歌…… 
「喉嚨痛得要死  全沒有心機  卡拉今晚不OK」
計我話,其實喉嚨痛又有乜好怕喎?正所謂唱K能醫百病,
得閒無事嗌返晚,仲有效過你啪十粒消炎丸呀!

《23/7/2007之Green Box失聲唱K遊部份實錄》



開下聲先!柏盛featuring小弟嘅K歌之王!~



等盛盛整多首勁歌Monica畀大家熱下身先!~



再嚟!大佬華嘅與神對話,震撼程度直逼達文西密碼!~



估唔到會有呢首超級冷門歌唱喎!黃舒駿嘅馬不停蹄的憂傷!~



再唱多首冷門歌,華人第一男聲林志炫蒙娜麗莎的眼淚!~



喂!呢隻歌HIT嗰陣你出咗世未呀盛哥仔?~




唱到甩晒咀甩晒Key……周華賤嘅誰叫我!~



等咗成晚終於都等到喇!千呼萬喚始出嚟嘅 Tragedy!~



嚟多首熱情奔放,魅力四射嘅Night Fever!~



盛盛女歌男唱,仲要係日文歌…… 一首驚天地泣鬼神嘅First Love!~



大佬華又玩女歌男唱,梅豔芳嘅烈焰紅唇,包你聽過返尋味!~



大佬華featuring小弟將冰山劈開,
喺呢隻歌入面,大佬華霸氣盡現,風采非凡,一個字,正!~



兩兄弟再整多隻
Beyond嘅首本名曲 - 舊日的足跡!~



最後一曲……大佬華婚紗背後,
呢個版本我相信連小鳳姐聽到都會即刻拍爛手掌!~

沒有留言: