2007年6月28日星期四

細看足球風雲 - 一球成名(Goal !)

記得喺上年年頭睇咗一齣既感動又令我十分難忘嘅電影,
呢部就係本人認為可能係本世紀最精彩嘅足球電影一球成名(Goal !)。
《一球成名首部曲》係講述一名熱愛足球並且天才橫溢嘅年輕人Santiago Munez,
佢由最初一個無名小子,到後來畀球探發現,
再憑著佢超卓嘅球技而獲得加盟英超勁旅紐卡素嘅機會。
Santiago一開始喺紐卡素受盡球場內外嘅無數白眼,
到最後喺連番激戰中過關斬將,一舉成名,仲成為球迷心目中嘅寵兒。
喺呢部電影度除咗可以令大家欣賞到一啲客串演出嘅超級球星之外,
仲可以睇下一個年青人點樣努力去追逐夢想……
我承認喺電影中嘅某啲橋段的確係肉麻兼骨痺,
尤其係有一幕講Santiago老豆偷偷哋去咗間Pub度睇個仔比賽,
當見到Santiago入波,佢老豆就喺人群中大叫:「呢個係我個仔!」
然後喺Santiago老豆過身冇耐,Santiago喺一場重要賽事裡面射入致勝球,
跟住Santiago就對住個天向佢老豆做出一個致敬嘅手勢,
好老實講,呢種情節查實確係好鬼死老套,
但正所謂橋唔怕舊,最緊要受,總之感動到人咪得!
講返喺《Goal!》嘅最後一戰,即係紐記反勝利記奠定來季歐聯席位嘅嗰一場波……
呢個編排真係令到我呢個多年利迷相當之不滿!
哼~點解要拍利記輸而唔係拍49000輸先?而家咁樣收尾成套戲咪極之美中不足囉!
計我話,如果導演可以將最後一戰改成係反勝49000嘅話,
咁整套電影一定會變得更加完美!哈哈哈哈哈哈哈哈哈~
睇完一部扣人心弦嘅首部曲,我足足等咗成年先等到《Goal II》面世,
有好多人喺睇完《Goal II》都話呢個二部曲比唔上第一集,
仲話呢部其實只係一部硬sell皇家馬德里嘅宣傳片,
但當睇過成齣戲之後,我就完全冇呢種感覺,反而仲覺得幾好睇添!
喂~咁今集本身就係講Santiago轉投皇馬後嘅故事㗎嘛!你叫佢仲可以點寫先?
嗯~我諗應該係皇馬呢隊波星味太濃嘅關係,先會令人有呢個錯覺啫!
好似上集咁,就唔會有人走出嚟話《Goal!》係一套歌頌紐卡素嘅廣告片。
呢套《Goal II》整體嚟講都算唔錯,感情/友情/親情線乜都有,段段都寫得幾好,
喺感情線上,Santiago一度迷失,但佢到底有冇背住女友同個西班牙大口妹搞埋呢?
套戲就冇明確交代到,而Santiago同佢女友Roz嘅嗰段感情線……
唔知點解就令我諗起我同女朋友嘅一啲故事,咁當然100%唔包括偷食嗰段啦!呵呵~
喺友情線方面,我自己幾鍾意有一段……
講另一位男主角Harris因為經常夜蒲,所以搞到比賽嗰陣成日失準,
往後仲畀Santiago搶埋個正選位,Harris畀人貶為後備,非常不滿,
但係勢估唔到Santiago第一場正選就畀人紅牌出場,後嚟仲受埋傷,
令到Harris好快搶返個正選位,仲火速回勇為球隊射入多個致勝球。
再一次失去正選嘅Santiago並冇因此而放棄自己,
喺傷癒復出後佢好快就回復比賽狀態,仲成為球隊嘅後備殺手。
Santiago同Harris都咁fit,搞到皇馬領隊好鬼頭痕……
喺同一位置上,究竟出Harris定係Santiago好呢?
而去到決賽前夕,Santiago為咗大局居然就要求領隊將佢列入後備名單,
因而令Harris可以順利擔正正選,但其後皇馬喺比賽中落後,
領隊就決定將Santiago換埋入去同Harris一齊並肩作戰,喺成套戲當中我最鍾意就係呢一幕。
至於喺親情線方面,我覺得Santiago同佢阿媽/細佬相認嗰度就拍得稍為趕咗啲,
求其草草幾筆就帶過咗,認真係嘥料!
總括嚟講,《Goal II》嘅內容基本上都算幾豐富,佢唔只提到有關球員嘅私生活同傷患問題,
仲有描寫到隊友之間嘅一啲心病,喺各方面都絕對唔比《Goal!》差。
只不過呢~我對《Goal II》個Ending就有少少意見,
喺結尾部分,當碧咸射入致勝球,套戲居然就即刻起字幕……
請問使唔使趕收工趕成咁呀?Santiago同Roz條感情線都仲未交代返喎!
仲有一點就係碧咸作為一個客串角色嚟講,風頭確實係有啲過大,直頭成個第三男主角咁!
咁都未止呀~連喺《Goal II》張電影海報度,碧咸嘅位置都幾乎同兩位主角平起平坐,
而喺最近,外國嗰面仲聽聞話喺《Goal III》入面碧咸嘅戲份將會比先前嗰兩集更多,
又踢波又做Model,家吓連電影界都畀你撈埋!咸哥~你呢啲係咪叫做恃靚行兇呀?
另外,喺《Goal II》呢套戲入面仲有一點令我好驚喜嘅就係我偶像麥馬拿文嘅客串演出,
雖然佢喺部戲度淨係得幾個鏡頭,但喺我心目中佢就依然都係最型同最省鏡嗰個,
英格蘭福山雅治,果然唔係浪得虛名!嘿嘿嘿嘿嘿嘿~
我諗就算唔係一個球迷,都有可能會一睇就愛上呢個系列嘅電影,更何況係我呢個標準波迷
真心希望導演喺《一球成名三部曲》嘅最後一部入面唔好再將太多焦點放落去碧咸哥身上,
坦白講,我唔討厭碧咸,但假若《Goal III》到最後真係拍到「Beckham自傳」咁,
到時我諗大部分影迷/球迷睇怕都會即時暈低冇眼睇!

2 則留言: