2006年12月2日星期六

我不是一個好知己

前幾日同女朋友傾開一個話題:「其實我哋兩個算唔算多朋友呢?」我女朋友話佢嘅朋友全部都係屋企人,除咗我之外就冇街外朋友,而我就剛好相反,除咗同嫲嫲比較多溝通之外,同其他家人嘅關係就較為疏離。我所有朋友都係街外人,我諗,如果要我認真數一數嘅話,我都算得上係相識滿天下,因為我細細個就好鍾意認識各種唔同年紀、身份嘅人,亦會細心咁去留意佢哋各人嘅故事。

自問係一個好好嘅聆聽者,但就絕對唔會係嗰種24小時On Call嘅老友,喺我心目中,朋友只係一班用嚟傾計同玩嘅對象,唔使幫我擋兩刀,唔好問我借錢,同樣我亦都唔會問你借,我認為做朋友(尤其係男人)千祈唔好涉及金錢、利益同女人,當個Friend有煩惱嗰陣,你只需要安份咁去做一個垃圾筒,咁就已經好足夠。

我一向都唔鍾意將「朋友」兩個字搞到咁鬼複雜,平淡如水嘅友情向來都係最靠得住,或者係個性問題啦!經歷亦都係一個重要因素,我從小就習慣咗單拖去處理啲麻煩事,講真呀~細個嗰陣邊度會有人得閒理你講乜㗎?再加上當時老豆老母又長時間唔喺身邊,而我又唔想嫲嫲擔心,久而久之,就會漸漸習慣孤身作戰,仲會變得好討厭去同其他人交代一切,唔開心嘅時候,我只係想匿埋自閉休息下,有好多朋友成日都話突然會搵我唔到,唔知我到底發生咗乜事,但冇辦法,我份人就係咁,基本上我當佢哋每一個都係朋友,怪就怪小弟實在係太講心情同太需要私人空間喇!同埋喺朋友上我通常都會分得好清楚,玩嘅朋友、傾心事嘅朋友、食飯嘅朋友、網上嘅朋友……我都會分得好明確,乜人係只適合群埋一齊吃喝玩樂,乜人係可以推心置腹,我自己心中有數。我想講,一啲平日比較少聯絡嘅朋友,例如係:盛恩、家敏、阿欣、阿龍同一班小學同學,有時候我真係唔係有心唔聽佢哋電話㗎!只係咁橋撞啱嗰排負能量超標,先唔想出去影響人哋嘅情緒啫!

我冇可能逐家逐戶拍門去解釋,只有等唔明白嘅人慢慢去明白同了解我,哈~相信喺而家班朋友入面,應該得返小玲算係最了解我,可能係自細認識嘅關係啦!其次就係阿龍同柏盛,而華Dee同我認識嘅時間雖然唔係好長,但唔知點解就異常咁夾,至於Miss黃,我哋都係好好嘅朋友,但作為後輩我就唔想再加深佢嘅煩惱,所以我每次見親佢都一定唔會將心裡面唔開心嘅嘢同佢講,等佢可以全心全意咁去同病魔搏鬥。

哈~講開又講呀!喺呢個世界上曾經都有兩個朋友係好了解我嘅!但可惜我哋經已冇機會再見面,時至今日,我仲係唔能夠接受佢哋唔喺度呢個事實,之但係有啲嘢發生咗就冇辦法時光倒流,呢個係我哋凡人一世都唔會改變得到嘅命運。

坦白講,喺我嘅現實社交圈子入面,真係冇乜朋友知我竟然會有寫Blog呢個咁姣嘅習慣,網友就反而好多都會知,不過我又覺得……查實佢哋睇唔到咪仲好,有時有好多嘢,又的確係唔使下下講到咁白嘅!

諗返起以前同咁多位老友一齊酒醉落魄嘅日子,我都會感到好心甜,呢一點一滴,我係今生今世都唔會忘記,我知道我肯定唔會係一位好稱職嘅朋友,但希望你哋都可以體諒一下我呢隻「冇尾飛陀」啦!

好~各位朋友,嘢我就唔再多講喇!大家心照不宣啦!Good Luck to all of us!

沒有留言: